Τουρισμός: Γιατί οι τιμές των ξενοδοχείων θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν

Οικονομία


Τι λένε οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς – Ποιοι βλέπουν το καλύτερο καλοκαίρι του αιώνα.

Παρά τον υψηλό πληθωρισμό, την επιβράδυνση της οικονομίας και τους φόβους για ύφεση, η ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν βλέπει καμία επιβράδυνση.

Για την ακρίβεια συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, με τον CEO της Hilton , Chris Nassetta, να προβλέπει ότι η αλυσίδα ξενοδοχείων «θα έχει το μεγαλύτερο καλοκαίρι που έχουμε δει ποτέ στην 103χρονη ιστορία μας αυτό το καλοκαίρι».

Λίγες βιομηχανίες επλήγησαν τόσο σκληρά όσο τα ταξίδια από την πανδημία Covid-19, η οποία περιόρισε σχεδόν όλα τα σχέδια αναψυχής και επαγγελματικών ταξιδιών. Αλλά καθώς τα ποσοστά εμβολιασμού και η χαλάρωση των περιορισμών έχουν εξαπλωθεί, οι ταξιδιώτες επέστρεψαν. Το Μάιο, οι παγκόσμιες πτήσεις αναψυχής και επιχειρήσεων ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019 για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας.

Περιθώριο για περαιτέρω αυξήσεις

Και οι ξενοδόχοι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι υπάρχει περιθώριο περαιτέρω αύξησης των τιμών.

«Οι τιμές έχουν ανέβει για τα πάντα, επομένως δεν είμαστε διαφορετικοί από ότι όταν πηγαίνετε σε μια αντλία βενζίνης ή στο παντοπωλείο ή σε οποιαδήποτε άλλη πτυχή της ζωής», είπε ο Nassetta στο στο CNBC.

«Έχουν περάσει δύο χρόνια τόσο από ψυχαγωγική όσο και από επιχειρηματική άποψη με συναντήσεις και εκδηλώσεις χωρίς να μπορούν να κάνουν τα πράγματα που πρέπει να κάνουν», είπε προσθέτοντας ότι πλέον ο κόσμος είναι αποφασισμένος να ξοδέψει όσα δεν μπόρεσε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Marriott, Tony Capuano, δήλωσε ότι το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Μνήμης τα έσοδα της εταιρείας ανά διαθέσιμο δωμάτιο, που μετρά την απόδοση του ξενοδοχείου, αυξήθηκαν περίπου 25% το 2022 σε σύγκριση με το 2019. Στο χαρτοφυλάκιο πολυτελείας της Marriott, το οποίο περιλαμβάνει ξενοδοχεία όπως τα JW Marriott, Ritz-Carlton και St. Regis, αυτά τα ξενοδοχεία σημείωσαν σχεδόν αύξηση 30% στα ποσοστά το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το 2019.

Θέμα ποιότητας

«Νομίζω ότι όσο παρέχουμε υπηρεσίες, κάτι που μπορεί να αμφισβητηθεί σε αγορές όπου η εργασία είναι δύσκολη, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε πραγματικά αξιοσημείωτες τιμές», δήλωσε επίσης στο CNBC ο Capuano.

Σημείωσε ότι ενώ υπήρχε «υπερβολικά ισχυρή δυναμική» σε μέρη όπως προορισμοί αναψυχής και παράκτιοι…



Πηγή: Source link