Γεωργάκης: Η Alpha Bank στηρίζει δυναμικά το brand Ελλάδα και το brand Κρήτη

Οικονομία


Ο ανώτερος διευθυντής εμπορικής τραπεζικής της τράπεζας τόνισε ότι «πιστεύουμε ότι η Κρήτη έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να διαθέτει δύο brands που μπορεί να εκμεταλλευτεί»

Στους τρόπους με τους οποίους η Alpha Bank στέκεται στο πλευρό της ελληνικής καθώς και της κρητικής επιχειρηματικότητας αναφέρθηκε στην εκπομπή «Κρήτη σήμερα» του Κρήτη TV ο ανώτερος διευθυντής εμπορικής τραπεζικής της τράπεζας, Τηλέμαχος Γεωργάκης.

Με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη περιοδεία της Διοίκησης της Alpha Bank στην Κρήτη, ο κ. Γεωργάκης χαρακτήρισε το νησί ως «μία ξεχωριστή και ευχάριστη περίπτωση», με σημαντικές και στοχευμένες επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια και με νέα επενδυτικά πλάνα που «έχουν ξεχωριστό ενδιαφέρον και κινούνται στην σωστή κατεύθυνση».

«Πιστεύουμε ότι η Κρήτη έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να διαθέτει δύο brands που μπορεί να εκμεταλλευτεί. Το brand Ελλάδα και το brand Κρήτη. Το δεύτερο είναι εξίσου ισχυρό με το πρώτο και μπορεί να δώσει μία περαιτέρω ώθηση στις σχεδιαζόμενες επενδύσεις», υπογράμμισε, ενώ αναφέρθηκε στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαφοροποιούν την Κρήτη σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα, και έχουν να κάνουν με τη φιλόξενη ιδιοσυγκρασία των Κρητικών, την φυσική ομορφιά και την αφθονία παραγωγής ποιοτικών τοπικών προϊόντων που συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα του προορισμού για τους ξένους επισκέπτες.

Όσον αφορά στα νέα επιχειρηματικά πλάνα, ο κ. Γεωργάκης τόνισε ότι, όπως συμβαίνει και στην Κρήτη, οι επενδύσεις πρέπει να έχουν όραμα και να είναι ορθολογικές και στοχευμένες, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι το τουριστικό προϊόν έχει αλλάξει, καθώς «ο κόσμος δεν έρχεται μόνο για να απολαύσει τη θάλασσα και τον ήλιο. Έρχεται να βρει και να ζήσει μία ολοκληρωμένη εμπειρία. Οπότε, μια τουριστική επένδυση θα πρέπει να προσφέρει στον επισκέπτη μία μοναδική εμπειρία. Και πρέπει να πω ότι αυτό είδαμε να σχεδιάζεται και να υλοποιείται στην Κρήτη!».

Αναφερόμενος στην προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών που έχουν τη δυνατότητα και την επιθυμία να ξοδέψουν περισσότερο, τόνισε την σημασία των υποδομών.

«Στην περίπτωση της Κρήτης έχουν ήδη δρομολογηθεί τρεις σημαντικές απαραίτητες υποδομές που αφορούν την πρόσβαση (Αεροδρόμιο Καστελλίου), τις…



Πηγή: Source link